Napjainkban az egyik legelterjedtebb hirdetési forma ez a kisméretű információgazdag szóróanyag.
A rövid, frappáns marketingtechnikákat ötvöző szórólapokat személyesen adhatjuk át vagy postaládákban, üzletekben helyezhetjük el.
A jól megszerkesztett figyelemfelkeltő szóróanyagoka, érdemes más kampányokkal együtt alkalmazni.
Szórólap készítés előtt érdemes tájékozódni és pontosan megtervezni a célbajuttatását.
Tervezés előtt érdemes végiggondolni a következő kérdéseket:
Mi a célunk a szóróanyagainkkal?
Kinek szeretnénk adni a szóróanyagokat?
Ki fogja megírni a szöveget?
Milyen anyagból szeretnénk szóróanyagunkat?
Milyen képeket, logókat, egyéb grafikai elemeket szeretnénk szóróanyagainkra?
A jövőben szeretnénk máskor is felhasználni a szóróanyagot?
Lesz-e módosítandó, változó szöveg a szóróanyagon?
Személyesen vagy levélben szeretné elküdeni a szóróanyagot?
Ha ezekre a kérdésekre megvan a válasza, akkor segítünk a részletek megvalósításában.
A személyes találkozó alkalmával vagy levélben történő egyeztetés után Mi elkészítünk Önnek pár tervet, melyből kiválaszthatja az Önnek legmegfelelőbbet. A nyomdai munkák megkezdése előtt még elküldjük Önnek a kész anyagokat ellenőrzésre.
A kész szóróanyagokat igény esetén segítünk célba juttatni.
A szóróanyagok visszajelzéseit pedig analizáljuk és feldolgozzuk a következő kampányhoz.
Szórólapok keresőszavai és címkefelhő:
szóróanyag, hírdetés, üdvözlőlap, postaláda, szabványos méret, A/4, A/5, A/6, bemetszés, riccelés, biegelés, hajtott kiadvány, kereszthajtás, perforált szórólap, kuponos szórólap, letéphető szélű, kiadvány, digitális nyomtatás, ofszet nyomtatás, színes, kétszínű, névjegykártya, újsághirdetés, plakát, kommunikációs eszköz, direkt reklám, buli szórólap, trend szóróanyag, hírlevél, infomáció