Szórólap

Napjainkban az egyik legelterjedtebb hirdetési forma ez a kisméretű információgazdag szóróanyag.
A rövid, frappáns marketingtechnikákat ötvöző szórólapokat személyesen adhatjuk át vagy postaládákban, üzletekben helyezhetjük el.
A jól megszerkesztett figyelemfelkeltő szóróanyagoka, érdemes más kampányokkal együtt alkalmazni.

Szórólap készítés előtt érdemes tájékozódni és pontosan megtervezni a célbajuttatását.

Tervezés előtt érdemes végiggondolni a következő kérdéseket:
Mi a célunk a szóróanyagainkkal?
Kinek szeretnénk adni a szóróanyagokat?
Ki fogja megírni a szöveget?
Milyen anyagból szeretnénk szóróanyagunkat?
Milyen képeket, logókat, egyéb grafikai elemeket szeretnénk szóróanyagainkra?
A jövőben szeretnénk máskor is felhasználni a szóróanyagot?
Lesz-e módosítandó, változó szöveg a szóróanyagon?
Személyesen vagy levélben szeretné elküdeni a szóróanyagot?

Ha ezekre a kérdésekre megvan a válasza, akkor segítünk a részletek megvalósításában.
A személyes találkozó alkalmával vagy levélben történő egyeztetés után Mi elkészítünk Önnek pár tervet, melyből kiválaszthatja az Önnek legmegfelelőbbet. A nyomdai munkák megkezdése előtt még elküldjük Önnek a kész anyagokat ellenőrzésre.
A kész szóróanyagokat igény esetén segítünk célba juttatni.
A szóróanyagok visszajelzéseit pedig analizáljuk és feldolgozzuk a következő kampányhoz.

Sport szóróanyag Pizzéria szóróanyag Szórólap Pékség szórólap

Szórólapok keresőszavai és címkefelhő:

szóróanyag, hírdetés, üdvözlőlap, postaláda, szabványos méret, A/4, A/5, A/6, bemetszés, riccelés, biegelés, hajtott kiadvány,  kereszthajtás, perforált szórólap, kuponos szórólap, letéphető szélű, kiadvány, digitális nyomtatás, ofszet nyomtatás, színes, kétszínű, névjegykártya, újsághirdetés, plakát, kommunikációs eszköz, direkt reklám, buli szórólap, trend szóróanyag, hírlevél, infomáció

Érdeklődjön és kérje egyedi árajánlatunkat!